Yayınlar
HAKEMLİ MAKALELER
- F. A. Dael, Ö. Ç. Yavuz and . U. Yavuz, "Stock market prediction using generative adversarial networks (gans): hybrid intelligent model," Computer Systems Science and Engineering, vol. 47, no.1, pp. 19–35, 2023 (SCI-Expanded).
- Kokoç M., Ilgaz, H., & Akçay, A. (2022). How deeply does media and technology usage affect the sustained attention? International Journal of Human-Computer Interaction. doi: 10.1080/10447318.2021.2002049 (SSCI)
- Yavuz, Ö. Ç., Karaman, E., & Yeşilyaprak, C. (2022). Makine öğrenmesi algoritmalarıyla astronomik gözlem kalitesi tahminine yönelik karar destek sistemi geliştirilmesi ve uygulanması. Trends in Business and Economics, 36(3), 289-303 (TR Dizin).
- Yavuz, Ö.Ç., Kubra, T. A. S., Imamoglu, M. B., & Erkengel, H. C. (2022). Technologies Shaping the Digital Transformation. Current Studies in Digital Transformation and Productivity, 12.
- Asiltürk, A. (2021). İşletmelerde Dijital Dönüşüm Yönetiminde Nihai Hedef: Dijital Olgunluk. Alanya Akademik Bakış, 5(2), 647-669, Doi: 10.29023/alanyaakademik.859300
- Kokoç, M. (2021). The mediating role of attention control in the link between multitasking with social media and academic performances among adolescents. Scandinavian Journal of Psychology, 62(4), 493-501. doi: 10.1111/sjop.12731 (SSCI)
- Kokoç, M., Akçapınar, G., & Hasnine, M. N. (2021). Unfolding students’ online assignment submission behavioral patterns using temporal learning analytics. Educational Technology & Society, 24(1), 223-235. (SSCI)
- Asiltürk, A. (2021). Türkiye'de Covid-19 Pandemisinin İşletmelerde Kriz Yönetimi Üzerine Etkileri: 2020 Yılı Araştırmaları Üzerinden Bir Değerlendirme. Turkish Studies-Economics, Finance, Politics, 16(1), 67-81, Doi: 10.47644/TurkishStudies.48586
- Kokoç, M., & Altun, A. (2021). Effects of learner interaction with learning dashboards on academic performance in an e-learning environment. Behaviour & Information Technology, 40(2), 161-175. doi: 10.1080/0144929X.2019.1680731 (SSCI)
- Kokoç, M., & Kara, M. (2021). A multiple study investigation of the evaluation framework for learning analytics: Instrument validation and the impact on learner performance. Educational Technology & Society, 24(1), 16-28. (SSCI)
- Karataş F. Ö., Akaygün S., Çelik, S., Kokoç, M., & Yılmaz S. N. (2021). Challenge accepted: Experiences of Turkish faculty members at the time of emergency remote teaching. Center for Educational Policy Studies Journal, 11, 141-163. doi: 10.26529/cepsj.1136 (ERIC)
KİTAP BÖLÜMLERİ
- Asiltürk, A. (2022). Bölüm: Hemşirelik Mesleğinde Yeni Bir Uzmanlık Alanı: Bilişim Hemşireliği. Hemşirelik ve Teknoloji, Nobel Tıp Kitabevleri.
- Asiltürk, A. (2022). Bölüm: Hemşirelik Bilişimi ve Yönetim Bilişim Sistemleri. Hemşirelik ve Teknoloji, Nobel Tıp Kitabevleri.
- Asiltürk, A. (2022). Chapter: The Role of Top Management and IT Team Interaction on the Success of Cyber Security Strategies, Advances in Social Sciences, Duvar Publishing, Editör: Assist Prof. Serap SARIBAŞ, Basım sayısı:1, Sayfa Sayısı 373, ISBN:978-625-8109-17-7
- Bayar, Y., & Asiltürk, A. (2021). Bölüm: İnsan Kaynakları Yönetiminde Dijital Dönüşüm Süreci, Yönetim ve Organizasyon Çalışmaları, Akademisyen Kitabevi, Editör: Azmi Yalçın, Basım sayısı:1, Sayfa Sayısı 367, ISBN:9786257401241
* İlgili çalışmalar, 2021 yılından itibaren basılan yayınlarla sınırlı tutulmuştur.